PALT I MAGEN

Palten kokar medans jag förbereder mig för en dag full av läsande och skrivade. Det är en enskild rapport i kursen Omvårdnadsrelation där jag ska ska beskriva relationens och kommunikationes betydelse i mötet med patienter. Jag utgår från ett fall som som handlar om en medelsålders man som nyss haft en stroke. Kursen har inte varit så krävande om jag säger så. Knappt några föreläsningar, inga fältstudier och inga seminarium, vilket man brukar överösas med och därför ha ett späckat schema. Men jag ska inte klaga. Jag njuter!

Hugo hälsar förresten...


Kommentarer
Postat av: Erica

Vad söt han är!

Tränar du fortfarande på inpuls?

2009-09-16 @ 08:52:07
URL: http://erica87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0