UPPE MED TUPPEN


Dagen min började för närmare 3 timmar sen. Min älskling har farit i väg till Jokkmokk tidigt imorse och jag ville såklart mysa med han in i det sista. Har nyligen ätit jättegod jordgubbsyoughurt med chorizo och ost mackor.

Idag ska jag träffa Jenny och vi tänkte fara till blodcentralen och lämna blod. Det var ett tag sen sist så nu känns det dags. Jag minns att första gångnen  var ganska chockerande, främst för att kanylen var sjukt tjock! 

Sedan blir det en sväng på stan med Anna för lite shopping och fika. Jag ska inhandla lite trosor och ev. en BH. Sen vet man aldrig vad man hittar.

Nu måste jag ut i det fina vädret på prommis och sedan blir det en snabb dusch.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag blir typ hög av att lämna blod. Fast det är nog mest för att det är så skoj att få gratis fika och present. =P

2009-09-21 @ 20:33:42
URL: http://lifeoflily.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: det gör ingenting :) Vad bra att du kunde se det! :)



Ha det bäst!

2009-09-21 @ 23:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0