GOD MORGON

Befinner mig i precis samma sits som för en vecka sedan. Tobbe har vänt åter till Jokkmokk för hårdkörning i skogen, jag ser på Nyhetsmorgon, lyssnar på musik, är nyäten och skådar en soluppgång i öst.

Det är kursstart idag för "Medicinska och kirurgiska sjukdomar". Fasen var laddad jag är! Går igenom lite åhörarkopior och vill lära mig nu, nu, NU! Vi får se hur det går att lära sig allt på 5 veckor men med lite jävlaranamma ska jag fixa det. 

Härnäst påbörjar jag tedrickning för att sedan piffa till mig på div olika sätt :) Sedan väntar fyra pass med föreläsningar och om jag känner mig själv rätt blir det en powernap just innan middagen. Senare hämtar jag mamma och pappa på kallax som varit i Stockholm. Pappa har sprungit Lidingöloppet med en förbättrad tid på 4 min. Grattis!





Kommentarer
Postat av: Wifie

Men gud, ALLA har ju sprungit Lidingöloppet i år haha! :D Vad duktig han är, din far. :)



Hoppas det blir en kul dag idag då i skolan. Låter rätt intensivt! Och ang. datorn så hoppas jag verkligen det löser sig.. Ni kan inte lämna in till någon superexpert? Fast T är ju redan expert så det kanske inte behövs.. ;) Kram!

2009-09-28 @ 08:05:24
URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är en sådan skön känsla att vara riktigt laddad inför en kursstart. =) Jag tror att du fixar det galant.

2009-09-28 @ 11:44:36
URL: http://lifeoflily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0