DEN ÄR MIN!

Jag måste vara unfucking beliveble!
Jag har fått tag i världens mest underbara jacka!

Det började med att jag för ca. 2 veckor sedan var på storheten. Där finns en klädaffär som jag inte kommer ihåg namnet på. Iallafall, där hängde den, men efter en del shopping för min del provade jag den och hängde sedan tillbaka den. Men jag kunde inte sluta tänka på den. En varm oversize jacka med inslag av ull och hög stor krage. Nä, jag återvände till affären en vecka senare och till min fasa ser jag att inga S finns kvar! Jaha, typiskt. Fast jag är inte den som ger upp i första taget. Jag påbörjade mitt letande på internet och fick tillslut fram namnet på den. Då ser jag att Nelly.se sålde den så jag skyndade mig in på sidan, men endast L finns i lager. Piss! Läste lite grann i kommentarena om jackan och de flesta frågor handlar om den kommer in i fler stolekar. Dock framgick inget tydligt svar. 

Turen vände idag, alldeles nyss. Kikar in på sidan och S och M finns inne! Några snabba tryck och ett bekräftelsemail senare är den snart i min ägo. Det roliga var, liksom förra gången jag klickade hem en jacka, att den nu bara finns kvar i M, typ 2 min senare! Haha, jag tog den sista S skulle jag kunna påstå. Känslan är obeskrivlig :)

Min jacka är i svart men den gråa på bilden visar delaljerna bättre.

Kommentarer
Postat av: Wifie

Vilken "Malin-jacka"! Den blir du nog vrålsnygg i! ;) Riktigt mysig såg den ut, vilken tur du hade - igen! :)

2009-09-28 @ 17:01:57
URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Little

Jag vet inte om jobba på sjukhus och så är nånting för mig:P jag hade tänkt att jag skulle söka till en utbildning som finns här i skellefteå till att bli resekonsult..det verkar kul och nånting för mig. Om det finns så mycket jobb som det vet jag dock inte menmen...



Jo jag har läst stieg larsson böckerna och jag såg andra filmen igår. Jättebra tyckte jag att den var:)

2009-09-29 @ 10:15:42
URL: http://littlelejna.blogg.se/
Postat av: anna

Hehe ja den där jackan ja;P Sambo heter affären:) Hoppas du blir frisk snart!! PUSSS Gumman!

2009-09-29 @ 22:15:22
URL: http://www.annapannan.wordpress.se
Postat av: anna

Jaaa:D längtar ihjäl mig! Hur mår du nu? Puss!

2009-10-01 @ 15:08:05
URL: http://www.annapannan.wordpress.se
Postat av: anna

Hihi ja det är otroligt hur bejbis hon är haha:) Puss!

2009-10-05 @ 22:57:10
URL: http://www.annapannan.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0