JUL I LYAN


Nu har jag julat till det både i hemlyan och blogglyan. Första advent infaller nu på söndag och idag är det ca en månad till julafton och vintersolståndet. I helgen ska jag börja planera inför årets julkortskickning och även fara en sväng till Kalix där det blir festligheter.

LÖÖÖN imorgon! Eller ja, MEEEERA SKULDER beroende på hur man ser det.  Efterlängtad kan man säga då det varit väldigt knapert ett tag nu.

Imorgon blir det spinning/core med Catti. Det var ett tag sen vi tränade ihop så det ska bli jätteroligt :) 

God natt!





Kommentarer
Postat av: Wifie

Gud vad fint du gjort! :) Och mysigt det såg ut i köket. :) Jag köpte lite julgardiner igår och ska ta och jula till det lite. Jag är ju inte så mycket för sånt där, men nu känns det helt plötsligt jättekul när man har Alfon! :)

2009-11-25 @ 07:05:05
URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Superfint! Du är så duktig!

2009-11-25 @ 10:25:27
URL: http://lifeoflily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0