TENTAPLUGG

Nu är jag framme i fas 3 av 12 som urartar sig på liknande sätt varje gång. Dålig dygnsrytm, tidsuppfattning, förvirring, panikkänslor, humörsvängningar, ändrade matvanor, känsloladdad, sliten, ingen fritid och mycket annat jag gärna skulle slippa. Jag kan även nämna orden: meningsfullt, positiv (pendlande), umgänge, inlärning, glad, stämmning, charm och spänning. Tentapluggperioden är en mycket speciell tid under studierna och måste upplevas för att förstå sig på. Hatkärlek är nog ett ord som passar in perfekt.

Omvårdnadshandlingar och mikrobiologi är huvudrubrikerna. 
Nu ska jag göra klart avsnittet om antibiotika för att i morgon kunna ta mig an sömn - och hudavsnittet.

Kommentarer
Postat av: Wifie

Du är så duktig!

2009-03-17 @ 08:21:11
URL: http://thewife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0