TRÄNINGSBYXOR OCH BLEKFIS

image5Morgonstund har guld i mun!
Idag har jag min enda lediga dag den här veckan, därför ska jag njuta och bara mysa hela dagen. Ska ta mig en tur till Växtriket och köpa med mig lite gröna växter. De nuvarande är väldigt misshandlade genom mitt slarv och katternas kärlek :D Kl. 17.45 har jag bokat in mig på Bodystep. Älskar att svettas!

Äntligen har jag funnit mig ett par spinningbyxor (till vänster). Linjerna på dem är rosa men det syns inte på bilden. Efter min rabatt från HM på 20 % (!) betalade jag endast dryga 2 hundralappar. Självklart är de invigda i svett efter det hårda spinning passet från igår kväll. Pust! Jag gav verkligen gärnet. Kände dock en viss panik över mina bleka vinterhåriga ben som verkligen LYSTE! Lite hyvlig och fejksol borde fixa bekymret. 

Till lunch ska jag göra en taikyckling soppa med grönsaker. Det kommer bli supergott!


Kommentarer
Postat av: Catti

Ah vad gott! Kycklingsoppa. :) Med kokosmjölk?

Det är jättemysigt på isvägen verkligen.. Jag gick ju från oss här på tuna på isen ända till stan och isvägen en dag. Hur skönt som helst! :) Att åka långfärdsskridskor var också helt sjukt kul.. Jätteenkelt verkligen (iallafall för mig som är tränad. :P) Anders gick det sämre för hah.

Usch då, jobbigt med linserna!

2008-03-06 @ 10:31:40
URL: http://www.catti.se
Postat av: Anna

Snyggt! ;)
Gött de där lät! :D jag är fan dålig på att äta soppa, det som är så gott! :)

2008-03-06 @ 18:15:27
URL: http://www.eruanne.blogg.se
Postat av: Erica

Jag har också kollat på dom där byxorna, är dom bra??
Jag är mkt sugen att köpa, hehe:D

Vars jobbar du?

2008-03-10 @ 10:23:32
URL: http://erica87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0