ÄLSKLINGARNA OCH FÖDELSEDAG

Sitter hemma hos mamma och pappa i Brändön efter en god ärtsoppa middag. Jag kan inte få nog av det och senap är bland det godaste jag vet. Min yngsta bror fyllde 15 igår så lite tårta har man också tryckt i sig :D Tiden bara springer iväg måste jag tillägga. Jag och Tobbe satt och pratade på hit vägen och kom på att min bror bara var 9 år(!) när vi träffades. Det känns fortfarande som igår. Nu vill jag inte bli äldre! 

I förmiddags blev det ett hårt PSI pass. Jag hade mycket energi och körde på som bara den! Tog en skön dusch och mötte upp Elina vid frasses och promenerade sedan tillbaka till stan. Gick förbi jobbet och drack massor med kaffe högst upp i baren och tittade på alla idioter som körde i rondellen. Vissa ska verkligen inte ha körkort! Det var jätte trevligt!

image12

Måste få visa en blid på mina små älsklingar. En lusig gjej är att Nero (grå) inte kan titta in i kameran. Jag har ingen bra bild på henne. Hugo (svart) däremot är väldigt fotogenisk och tittar in i kameran så fort jag tar fram den. Till och med när han ligger i bakgrunden posar han stolt upp sitt vackra jag. En av många lustigheter..

Kommentarer
Postat av: Catti

Sötisarna! :) Här är ju Dharma sån.. Tittar alltid nån annanstans medans Alma fattar det här med kameror! :P

Ja, alla dessa fobier som styr ens liv.. Det är inte kul.. :(

2008-03-10 @ 20:55:22
URL: http://www.catti.se
Postat av: Erica

Åh söt-katterna!
Gud va jag vill ha en katt!:D

Jo, jag och Hanna ska.
Det blir en hel-helgs festande, cleo på fredag och lördag grace:)
Sen ska jag ta hand om mamma och pappas hundar okså;P Haha.

Jo, jag jobbar på eniro, träffade elina och hon skulle ju också börja:)

2008-03-10 @ 21:05:28
URL: http://erica87.blogg.se
Postat av: annaberg

Hehe, jo men jag är svintrött i skolan :P
Längtar till helgen!!!!!! Lördagkväll:)
ska bli så roligt! Får andra komma in sen halv 11??
PUSSSS!

2008-03-11 @ 09:12:20
URL: http://www.eruanne.blogg.se
Postat av: Linnea

Hahaha, när du säger det så blir han faktiskt alltid superbra på bild (Iaf på de jag har sett)till skillnad från R som alltid rör sig och blir suddig. Förresten vill jag fortfarande ha en snygg bild på dig och min bror som jag kan rama in. =)

2008-03-11 @ 20:39:12
Postat av: Catti

Stepen var KUNG!! Så jävla kul så du fattar inte.. ÅÅH jag vill bara steppa mer mer mer! ;) Ja, men mina förra skor kostade också 1300. Vill man ha bra skor så!

2008-03-11 @ 22:32:55
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0